ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА КОМУНІКАЦІЇ
МАС-МЕДІА
РЕКЛАМНИЙ БІЗНЕС


УФГ однією з перших серед вітчизняних підприємницьких структур визначила важливим своїм пріоритетом активну участь у процесах розвитку і впровадження в Україні сучасних інформаційних технологій, засобів масової комунікації, донині зберігаючи цей суттєвий акцент у своїй діловій стратегії. Діяльність СП "Комп'ютерна Група УКРАЇНА" по впровадженню інформаційних технологій створила базу для реалізації багатьох ділових проектів у споріднених сферах бізнесу. Зокрема, компанія нерозривно пов'язує основні форми поширення в Україні продукції лідерів світового ринку комп'ютерних і телекомунікаційних технологій з починаннями, зорієнтованими на розвиток вітчизняних мас-медіа і телекомунікацій.

Загальний обсяг коштів, інвестованих у цю сферу, перевищив $18,4 млн.

У 1992 році компанія спільно з Українським союзом промисловців і підприємців заснувала газету "Деловая Украина", що стала одним із найвідоміших видань вітчизняних ділових кіл. У 1994 році УФГ увійшла до складу співзасновників тижневика "Галицькі контракти", який посів лідерські позиції на ринку ділової преси України як за кількістю передплатників, так і за рейтингом популярності серед читачів і фахівців.

Українська фінансова група приділяє підвищену увагу діяльності на ринку електронних ЗМІ. У 1997 році УФГ ввійшла до складу співвласників компанії "Київтелемонтаж" (КТМ) – на той час провідного оператора кабельного телебачення у столиці та країні. КТМ реалізувала найсучаснішу техніку і технології виробництва лідерів світового ринку, зокрема, однією з перших в Україні застосувала оптико-волоконні технології, проекти інтерактивного телебачення тощо. Кількість її абонентів уже 1997 року перевищила 180 тисяч. Загальний обсяг інвестицій у цей проект сягнув $1,5 млн. Перспективний проект викликав підвищений інтерес на міжнародному ринку. У 1999 році долю УФГ в компанії "Київтелемонтаж" викупив інвестиційний фонд "Sigma Blazer" (США).

У 1997 році Українська фінансова група стала співзасновником радіостанції "Столиця", яка успішно утвердилася на київському ринку мовлення в діапазоні FМ-частот.

Нині, коли інформаційні технології виходять на передні рубежі в сучасній економіці, забезпечуючи стратегічні переваги і перспективи не лише окремим користувачам, а вже й країнам і регіонам, стають важливим критерієм рівня життя громадян, УФГ відводить цьому напрямку діяльності особливо важливі перспективи.

Однією з перших в Україні УФГ почала надавати рекламні послуги за західними стандартами. У 1993 році вона стала засновником агентства "Діалла коммюнікейшенз", що, спеціалізуючись у цьому напрямку, посіло чільні місця на вітчизняному ринку реклами. Зокрема, компанія однією з перших запропонувала розробку рекламного креативу в західному стилі - створенні рекламної ідеї, образу, стилю, продукту, бренда тощо. Продукція агентства постійно здобуває чільні місця в професійних рейтингах української реклами. Серед клієнтів "ДІАЛЛИ" - відомі банки, компанії, фірми, зокрема, представництва в Україні компаній NIKE, SIEMENS, BOSCH, HONDA, LE MONTI та багато інших.

У 1996 році УФГ ввійшла до складу співзасновників рекламної агенції IP KYIV - першого в Україні комерційного дому з продажу радіо- і телевізійної реклами. Цей проект компанія реалізувала спільно з "IP- Arbo" - однією з найбільших у Європі рекламних телевізійних мереж. УФГ викупила 50% статутного фонду рекламної агенції. Загальний обсяг інвестицій у цей напрямок діяльності перевищив $2 млн. IP KYIV стала однією з найвідоміших рекламних структур в Україні, насамперед, на ринку телевізійної реклами.

Українська фінансова група, як і раніше, вважає рекламний бізнес перспективним напрямком у рамках своєї стратегії, ведучи пошук і реалізацію нових ефективних проектів.